Rumah Kesayangan : Susun pakaian dalam wordrobe

Assalamualaikum...
Selamat pagi semua awop-awop...



Wardrobe kami hanyalah di bilik kedua..
Bilik yang dekat dengan bilik air..
Bilik pertama pulak jadi bilik tetamu.

Ni susunan baju aku:

Susun macam ni untuk t- shirt aku

Aku divide 2 bahagian.
Sebelah kanan baju lengan panjang.
Sebelah kiri baju lengan pendek.
Ni letak kat loker bawah sekali..


Loker sebelah aku letak tuala, kain batik yang daily aku pakai.
Dan jugak letak beg kecik yang biasa letak berus gigi kalau suami outstation.
Humban sekali bunga tangan (masa kawen) kat situ

Ni ruang baju kurung.
Tak banyak pun baju kurung aku.
Tak macam orang governent yag hari- hari g kerja pakai baju kurung.

Sebelah baju kurung aku letak baju suami.
Letak baju melayu, baju kolar dan baju lengan panjang.
Ni sebenarnya ruang kosong, tapi suami jadikan ruang untuk gantung baju.

Eh.. baju bini pun tersesat kat sini..

Atas tu letak beg balik kampung.
Tiap kali nak amik kena mintak tolong suami amikkan.

Beli klip penyangkut kat hardware untuk jadikan ruang gantung baju.


Ni ruang untuk pakaian aku.


Atas sekali letak set comforter dan bantal.

So far ni je yang mampu susun. As usual pasni mesti ada rombakan lagi..hehehe.. 
Korang macamane susun wardrobe?

Ok.Bye

6 comments:

~*irjune*~ said...

wah..wordrobe cik hani banyak ruang...best nak simpan barang dan baju semua...

cik mah said...

Lbh kurang smlah almari kita..yeah..nk tirulah cr susun..nk feeling isteri solehah..hihi

~misshuny~ said...

sis,ada pic penuh wardrobe x?tu beli yg dah siap ke?

cikceriacorner said...

cantik..kemas..bagusla..

Fizah said...

sungguh...kemas!! :)))

khadijah armawai said...

ni built-in ke atau beli yang loose yer? almari kat masterbedroom saya tu mcm kecik beno. mcm best kalo dpt yg tinggi ala2 built in. jimat ruang & byk brg bole simpan..