Rumah Kesayangan : Bilik No 3.

Assalamualaikum...



Rumah teres setingkat ni takde stor, maka terpaksa sumbat semua barang tak pakai kat bilik 3 (bilik belakang). Ruang belakang pun memang dah takde tanah untuk extend....

Kat sini ada :
1. Katil single.
2. Meja Belajar / Jahit
3. Rak besi
4. Drawer plastik.
5. Cabinet

Walaupun sempit insyaallah masih ada ruang untuk solat kalau letak katil single pun..



Banyak sangat barangnya..


Rak besi dari rumah sewa dulu





NI plak drawer tersadai kat dapur

Nak kena cari satu masa kemas semua ni..
Drawer plastik aku ingat nak bawak balik kampung..
Boleh adik-adik aku guna..


Ok. Bye

4 comments:

ezy.fia said...

bilik no 3 aku jd bilik solat je.. huhu..
bilik tu paling sempit..

cik mah said...

Betul tu..klau ada ruang tu ada je nk letakkan..hehe...

Juls Julie80 said...

assalam..

saya pulak dari teres 2 tkt nak pindah ke apartment kecik dlm waktu terdekat ni..dah kene mula buat slow2 let go barang2 dan perabot..huhu

ameris said...

bilik bawah umah saya pun jd multi porpose... bilik solat, bilik simpan stor, bilik stok brg masakan.