nuffnang

JANA DUIT

Faza ajak gi Danau Kota

Assalamualaikum...
Guana kabor sek kiter??..


Balik keje semalam budok opis aku NikFaza ajok g uptown Danau Kota..
Keluar dengan budok opis lain jugak - Ida - Balqis - Amad
Ni semua geng satu batch masuk kerja hari tu..
Sebelum ke Danau Kota, singgah makan dulu kat Thai Seafood Kampung Baru.


                                                       




Dah settle kat downtown tu, geng ni ajok g karok plak..
RM12/jam.. Puas melalak dorang g melepak plak kat Restoran Pelita sebelum balik..
Layankan diorang ni sampai mengantuk aku..
Kalau aku ada kereta, dah lama chow balik tidur.


Eh.. hp aku Sony Ericsson tu macam dah rosak.. 
Pasni nk beli hp baru laaa..
Sebab satu badan dah ketar2 ni...
kenapa?

kenapa?


Ok. Bye

3 comments:

ezy.fia said...

beli handbag yunk?
i jelessss..
u beli la utk i jgk..
peliz.. peliz..
(kelip2 mate)
ekeke

Kuasai Minda said...

Melaram dengan hp baru le nampak gayanya cikhani ni....

Han Hanni said...

ezy: nnt la ekk aku tunjuk hbag baru..


kuasai minda: hihi.. hp ni melaram ng tuan dia..tuan dia xmelaram ngn dia