“I like Nippon Paint because…”

Assalamualaikum...
Hai semua....



Just now, i read my email about this segmen..
Or I called it
"Fancy A Room Makeover worth up to RM5,000? Make it Happen with Nippon Paint!"

OR.. boleh terjah FB Nippon paint ni



*************************************

Why i like Nippon Paint???

Sebab terdapat pelbagai variasi WARNA yang sangat menarik hati.


NIPPON PAINT akan beri pilihan warna yang menepati cita rasa. 
Ia dapat memberikan idea dan inspirasi kepada kita..
Tak kira untuk kepelbagaian rumah dan materials.

Nippon paint mewarnai hidup kita..
Percikan warnanya menambahkan keceriaan dengan warna PINK CUTE tu.. 
Menambahkan ketenangan dengan warna BIRU AIR LAUT tu..
Menambahkan kedamaian dengan warna HIJAU SEGAR..
Menambahkan semangat dengan warna MERAH MEMBARA... 
Dan pelbagai WARNA lagi..

Lagipun NIPPON PAINT ada memperkenalkan product "ECO - FRIENDLY PAINT"

It can save our environment..
Come on... save our earth too..

Jika anda nak decorate bilik, temukan diri anda dengan NIPPON PAINT

*************************************


Bilik tidur aku yang sebenarnya kat kampung aku di Kuala Terengganu..
Here (Sentul &Shah Alam) just my rented room.
So aku tak decorate cantik-cantik.
Lagipun keje sini tak permanent...
Asyik pindah dan tukar kerja je...

So ni bilik kat kampung yang aku harap dapat decorate tu..

*
*
*




Bilik ni sempitttttt sangat..
Muat Katil Queen dan 1 bijik almari...




Ini je la ruang aku solat dan bergerak bebas yang agak tak bebas...
Berlegar kat ruang ini je laa...

Ni guna cat biasa...
Lepas ni boleh try NIPPON PAINT...
Semoga kualitinya LEBIH baik...

Bawah ni gambar bilik lepas aku habis degree...
Pindah semua barang asrama ke bilik...
Penuhhh.. Nak kemas take time...
Amik mood orang kata...






Semua orang ada impian kn..
Soooo....My dream bedroom:

*
*
*








Simple..
Warna Purple Cantek..  Grey pun cantekk


Kenapa awak-awak semua sangat comel dan berwarna warni macam ni..
Rasa nk cubit-cubit je..


Ok. Bye

5 comments:

ezy.fia said...

kalo kire balik ade 4 bilik mu..
se kat umh mu.. se ag kat umh aku.. lg 2 kat kl n s.alam..
wah wah..
hahakk..
kaler purple comel weh.. kalo pink cam kureng ckit la utk bilik..
=)

Han Hanni said...

se lg kat umah mertua kelak..
hihihihi

Cik Leez said...

dalam banyak2 gambar hok mung goggle tu ader aku dah save dulu untuk bilik anak dara aku bila buat rumah sendri nanti..hihih ...serius cantik weyyy..aku tak leh masuk contest nih sebab dup umah sewa, umah kat kg pon rase tak perlu sebab still nampak sedap mate memandang...tgu aku buat rumah sendiri harap nippon buat contest pulak..hahhaha, agak2 bia cat satu rumah..kahkahkah

cikceriacorner said...

cantiknye...moga impian awk tercapai..:)

emieysandra said...

sume wrne pink & soft, suke2..baru smgt & slesa buat kje dlm bilik..gudluck cik hani^^