nuffnang

JANA DUIT

September Babies 2018 Besday

Assalamualaikum... Hai Semua...


Balik kampung sempat aku sambut besday untuk semua ahli famili yang lahir bulan September. Pilih untuk sambut kat kedai.. Makan kat kedai, cuma kek beli dari kedai lain..
Ramai jugak selebrate besday bulan Sept. Mak 24hb, aku 17hb, Amalina (adik ipar) 5hb, abang no 3 (6hb),dan Si Comey Keisha (anak sedara) 12hb

Kat kedai makan mee celup dan mee ketam.. Sedap jugak.. Kebanyakannya share makanan.. Sebab semua dah beduk makan masa mak masak kat rumah petang tu..
Semua ada kat kampung kecuali abang sulung..

Korang ada tak pengalaman, nak makan tapi bukan main payah lagi nak pilih kedai.. Ko pass kat aku pilih kedai... Aku mintak ko pilih kedai.. Haa.. tu sifat famili aku..
Pastu nak beli belon besday pun entah sape yang ke kedai.












Sebelum balik KL, amik peluang hantar adik perempuan aku ke asrama di UMT. Untungla mu. Belajar dekat dengan umah. Tiap minggu balik. Takde nak makan, berdesup mu dah sampai dapur rumoh mok..



Pavlova treats from Husband.


Psst : Semoga adik beradik bersatu hati sentiasa!

Ok. Bye

No comments: