Menyambut besday anak sedara 1 Tahun

Assalamualaikum... Hai Semua...

Throwback majlis hari jadi anak sedara aku 

Adik perempuan aku nak buat makan-makan untuk anak dia.
So, kami adik beradik ada la yang sponsor sikit2.
Adik aku beli kek.
Ada yang belikan cupcake dan dessert
Ada yang belikan sate.
Ada yang belikan pizza.
Ada yang belikan kek gulung.
Hadiah aku dah bagi awal. So, kali ni takde bagi hadiah la. Aku bagi cash sikit untuk dia menabung.

Aku tak segigih dia nak buat belon2 bagai.
Aku tengok dia pun dah "alahaiiii.. gigihnya mung ni"
Nasib baik ada adik ipar aku yang nak kesahkan tolong gantung belon2 tu. Aku taknak buat belon, sebab risau kalau buat nanti belon pecah panggggggg bunyi dia..!! Perittt


Kek tema lelaki kena la warna biru kekdahnya.



Kek gulung sedap

Pizza dan aneka dessert yang small2 cute

Sate sponsor by my mum

Hadiah 


Tapi orang lain yang rasmikan. Hehehe




Tak semua ada dalam gambar.


Kali ni makan kul 6petang
Syok rupanya sebab takde la lewat sangat.
Kalau buat lepas isyak, dah kelam kabut ada yang nak tidur la. nak berak la. nak berbuai la..
So, lepas ni boleh syorkan buat petang2 plak.

Epi besday Azka. Semoga menjadi insan soleh dan berbakti kepada semua.

Habislah episod besday dia. Berminggu2 mak dia cari idea itu ini nak buat besday anak dia ni. Hehehe

Ok. Bye
XoXO

1 comment:

mama sara nur @ Cik Nor said...

Happy besdayyy comelšŸ„°.
cantik dan sedapp menu2nya
Cam potluck pula ye masing2 sponser mknan