nuffnang

JANA DUIT

Puasa Week 1

Assalamualaikum... Hai Semua...


Oleh kerana blog akan dirujuk semula as kenang - kenangan. so aku up kan post pasal seminggu menu buka puasa.



Day 1
Masak Sendiri

Day 2
Masak sendiri






Day 3 
Masak sendiri

Day 4
Masak sendiri

Day 7
Masak sendiri
Kuih je beli

* Day 5 tapau & 6 masak sendiri lupa snap photo

Day 8
Masak sendiri.
Ada add on menu sebab ada ipar datang berbuka sekali dgn mak dia .

So far xde singgah bazar lagi.
Sebab sesak.
Kalau singgah beli kuih pun, kat kenalan je.
Tapau pun kat kedai makan sepupu aje.

Korang dah g bazar ke?
Sesak tak?
Biasa tapau apa aje?
Banyak ke?
Aku puasa kali ni memang tak lalu nak makan.
Nasi pun paksa makan walaupun buka puasa.
Entah kenapa. Angin kot..

Ok. Bye
XoXO

3 comments:

ezy.fia said...

xjejak kaki lg kat bazar..
suami aku je tlg jejak.. haha
kalo ari keje tapau makanan kat kantin..
blk umh tanak ns je.. hihi

Mama Zharfan said...

i pegi bazar sbb balik kg ie bazar kat kelate...kat KL memang tak pergi pun bazar ramadhan

Puan Hazel said...

Salam kenal, salam ziarah Hani :)
Selamat Hari Raya Aidilfitri.