Cari kain untuk baju raya & hadiah untuk anak sedara

Assalamualaikum... Hai Semua...


Weekend baru-baru ni aku sempat la ke Nagoya Plaza Alam Sentral.
Cari kain cotton untuk baju raya.
Tahun ni aku suruh adik aku jahit baju raya aku.
Aku ada satu baju raya tahun 2021 yang aku suka designnya, so aku mintak adik aku jahitkan ikut design baju tu. Selesa pakai.

Otw balik singgah beli hadiah untuk si Azka (anak sedara aku)
Nak pos baju untuk umi Azka jahitkan, aku pos sekali hadiah hari jadi Azka.



Epi besday Azka yang ke-2
Semoga menjadi anak soleh untuk kedua ibu bapa dan masyarakat.




Yeayyyy..


Dalam Nagoya, suami banyak tolong mix & match kan kain.
Sangat-sangat membantu isteri yang banyak rambang mata ni.
Sebelum-sebelum ni, malam raya baru beli baju readymade.
Tahun ni, kita jahit aje. Sebab dah tahu design baju yang selesa nak pakai.


Ok. Bye
XoXO

8 comments:

mummy_ayu said...

wah, dah start dah shopping raya .. nice
sama..MA pun x leh gi kedai kain ... mesti rambang mata sampai x tau nak pilih kan

Suria Amanda said...

Dah lama SA x tempah baju...6 tahun dah rasanya...beli baju siap je...hehehe..rasa macam nak tempah baju plak

Afzan said...

senang Hani dah ada tukang jahit...skrg ni susahnya nak cari tukang jahit yg sedap pakai,last2 beli yang dah siap je

Ammi said...

azka azkiya...unik betul namanya

norhidana said...

semangat tu memang kene cari awal kan, akak lagi lah dari awal tahun dah beli kain online siap dah hantar kt MIL jahitkan hehehhe

zila norazila said...

lama dah tak gi Nagoya..seronoknyya dah start buat baju...

Mama Zharfan said...

wahhhh bestnya dpt tempah baju raya! i memang beli ready made jer..ni pun tgh survey2 kat eshop ig etc...rambang mata hahhaha
so ur theme thn ni kelabu lah yer? tu my theme last year ;)

ezy.fia said...

comel adiah azka!

wahhh dh shopping baju raya..
aku kena tgu dkt2 nk raya baru cr baju kotnya.. hihi