Korang dah ganti puasa

Assalamualaikum... Hai Semua...





Korang dah ganti puasa? 
Aku ni asbab nak buat IVF lepas raya hari tu, so aku ganti siap - siap semua puasa aku. Masa bulan syawal jugak aku start ganti. 
Dahla tinggal banyak hari sebab period tiong tong sebab makan ubat yang diberikan. 


Kononnya plan lepas puasa nak buat FET. So mengandung, takut dah tak larat nak puasa. Sekarang lega sebab semua puasa dah ganti. 


Psst : Orang dah riuh pasal tema baju raya. 
Kita wat rileks wat peace je dulu. 

Ok. Bye
XoXO

4 comments:

Mama Zharfan said...

same here! MZ ganti puasa masa bln syawal..memang tiap2 tahun gitu, alhamdulillah :)

adnil linda said...

Linda lagi 3 hari... Aduai.. Tahun nie banyak main lah.. Selalu bulan syawal dah setel

Ammi said...

Alhamdulillah sudah.

fanny_dcatqueen said...

Ya Allah jadi teringat belum ganti puasa. Apalagi lumayan banyak hutang saya, karena sejak pakai IUD, period jadi lama sampai 2 Minggu. Memang harus cepat ganti, tak terasa nanti dah Ramadhan lagi