nuffnang

JANA DUIT

Si Bongsu main hujan

Assalamualaikum...


Hari hujan, si bongsu tak terlepas main hujan kat luar nun.
Main la hujan tu kalau Apik nak..

Main je la hujan tu selagi ada peluang nk main..  
Selagi ada mesin basuh, takde masalah nak basuh baju..
Nak jemur nanti kite ikat la tali ropia rentang kat tengah2 rumah..






3 comments:

emieysandra said...

betoi2..main la slgi boleh, bila dh besar malu dah nk berdayung bagai tu kan ;p

ezy.xixii said...

aku suke gop maen ujan..
nk2 ag maen ujan atas moto ngn mu..
pkai baju ujan kaler kunen..
haha

Han Hanni said...

ezy: haaaa..emy pun mendayung gak ke ms kecik2 dulu??? heee !!!

ezy: main ujan ats muto lg best kn... hik