nuffnang

JANA DUIT

fish oooi fish kenapa engkau kurus

Assalamualaikum...
Haii semua....



Siang tadi g Wet World Shah Alam tengok ikan...
Walaupun dah banyak kali pergi, tapi tak puas-puas...
Sebab dapat tengok ikan yang banyak dan menarik....


















wahai kura2..
mana trofi kamu yang menang masa lumba lari dengan arnab tu???
kedekut ekk nak tayang..





berteka -teki sampai sekarang..
ni batu atau kura2....
???

Masuk sini free jer..
Ramai yang bawak anak-anak ke isi..
Ada jugak keperluan ikan kat sini..
Macam makanan ikan, joran, barang-barang akuarium..

Paling komang pun mesti orang beli aiskrim kat sini..
Eh.. Aku la tu..


Ok. Bye

11 comments:

ezy.fia said...

ikan aku dh mati la..
sob sob sob..
weh.. cantek r mu dressing..
suke sgt tgok..
tp bile balik ganu mu pkai bse2 je..
=(

shamyheart said...

seronok ye tengok ikan..

cantik beg tu. Suka

Aujinz said...

tengok ikang.. best gok..

cik Hani, adekah anda dan Cik Ezy itu adik beradik????


P/s: Al fatihah untuk mangsa tanah runtuh..

sarah mohamad said...

seronoknya jalan2 tengok ikan. hiks


ps: semoga anak2 yatim tersebut tabah menghadapi dugaan ini.

Han Hanni said...

cik Ezy?: cian mu..nnt beli ikan baru ekk..

aku balik ganu kejap je pun.. baju cantek2 pun xbawa balik.. kain batek mak ada laa.. hahaha

Han Hanni said...

sha: ha'ahh.. mmg cantek beg tu.. tu yg hentak2 kaki nk belikan beg tu..

hikk

Han Hanni said...

aunjiz:: hihikk,,,tgk ikang makang..

kami bukanlah adik beradik.. tetapi mcm adik beradik yang sgt teradik2..

hikhikk..

al fatihah

sara: al fatihah..

ezy.fia said...

haha..
kite sgt sweet kn cik hani..

nt aku ajor step by step ye..
pakej sekali ngn letak header..
nt aku buat tutorial utk mu..

bkpe blog gni ni?
huhu

Han Hanni said...

ntah..aku nk tukar layout tadi. jadi ginii..mls la nk edit lg

ezy.fia said...

ni.. aku boleh tlg mu..
aku bkn reti sgt.. arap mu pham ayt aku..
hee

http://lemonribena.blogspot.com/2011/05/tutorial-untuk-cik-hani.html

ezy.fia said...

corak tu mu google je..
taep je wallpaper polkadot ke..
wallpaper pink ke..
pastu save.. pastu ikot tuto yg aku buat tu..