Bawa Ezy gi Uptown Shah Alam

Assalamualaikum...
Ape kabor semuanya???


Malam masa cik Ezy ada kat Shah Alam, tak banyak tempat aku dapat bawak dia kuar.
Aku pun takde transport..
Rancangnya nak bawak kuar dengan Mat.
Sebab Mat ada keta... 
Tapi Mat pulak buzy siapkan drawing dan report

Its ok. I ollss is sabar.
Aku ulangi..
Sabar...
Sabar...


So, malam ahad dapat bawak Ezy keluar kejap g uptown shah alam
Dia tak penah g sini...
Mungkin uptown lain dia dah selalu pegi dengan abang dia.. mahupun dengan cik boifrend dia..







Gi makan kat Pak Li Kopitiam
Tapi aku rasa menyesal makan kat situ..
Sebab tak sedap sangat laa
Aku order Lemon Chicken Rice
Nasi dia tak sedap sangat pun.
Ayam dia macam yang ayam yang dah lama
Sejok, keras, berminyak..



Mat oder kueh teow..
Pun tak sedap sangat.
Lagi sedap kueh teow kat medan
Makanan ezy sedap la pulak katanya..
Nasi goreng golden.
Ape2 pun sparkling soursop tu memang superb sedap tak hinggat dunia







Nah.. Cik Ezy bagi dua present dari Tganu
Seolah-olah aku ni bukan rakyat Tganu

Psst: nak beli kete ke x? Simpanan ada. Tapi kete tu maybe aku guna seminggu sekali je kot..
Sebab tempat keje dekat giler dengan umah aku. Jalan kaki je.. Melainkan kalau aku dapat kerja kat tempat lain..

Ok. Bye

2 comments:

Bunga said...

wah..bestnyer..nak p gak.

Han Hanni said...

bunga: hihihi...jom2..teman ezy berdating