malam first puasa tapi dah terasa nak beraya di rumah tok penghulu..

Assalamualaikum...
Ape Kabor?


Malam ni g makan kat nasi Kandar Pelita Plaza Masalam, Seksyen9 shah alam..
Walhal niat utama kuar malam ni nak pekena ciken wing Seksyen 7..
Tup tup eh, gerai ciken wing tu tutup..



1. Sup campur.. Sangat sedap..tapi agak berempah... Penin pulak aku...
2. Soursop blended.. Sedap secukup rasa buahnya.
3. Dua keping roti untuk cicah dengan roti..
RM20 ringgit makan malam..






 *rumah comel kat plaza masalam seksyen 9*

Esok bermula la 1st day puasa..
Tengok rumah comel ni terasa macam g beraya kat umah tok penghulu plak..
Siap ada pelita lagi..

Aku maybe sahur kat kedai kul 4.30pagi nanti pastu terus gerak g Sentul.
Member aku, Mat nak balik kampung dia lepas sahur, tu yang aku tumpang sahur dengan dia..
Sekali dengan mintak dia hantar aku ke Sentul..


Psst: Selamat sahur semua kawan-kawan.. Sahur pe nanti?

BabAi-Babai..

3 comments:

ezy.fia said...

selamat bersahur cik hani..
comel la rumoh..
cam umh hok bse lukis mase kecik2 dulu..
haha

Kuasai Minda said...

Selamat beribadat di bulan Ramadhan ini. Semoga puasa kita tahun ini memberi erti cukup bermakna dalam kehidupan kita.

sahur kat mana tadi...?

Han Hanni said...

ezy: selamat berpose..
comel kan umah tu..

kuasa minda: sahur kat kedai seksyen 9 shah alam.. makan pe cik abg kite ni hari ni sahur??