nuffnang

JANA DUIT

G kenyir

Assalamualaikum...


Bila mak aku ajak g kenyir,  aku tak lepaskan peluang nak gi jugak ke tasik kenyir tu.
Aku pernah g sana masa kem JPA time poli dulu...
Time tengah baru baru up BENCINTA.. #hingusan sangat#
Baru -baru nak kenal lelaki.. Tup tup berani plak dia tepon rumah aku..










Kalau kalian nak tahu lebih banyak fasilities dan tempat yang menarik di sana leh terjah di sini.. http://www.kenyirlake.com/

Sesuai la untuk sape-sape yang nak cari tempat memancing dan berehat...
Ataupun boleh berenang di tempat yang selamat, naik kenu..
Skodeng skodeng port takde kat sini ye..

Sini pun boleh nak bercamping bagai bajet macam kem 505 tu..
Kat sini ada pakej sewa bot sekali kalau nak.. tinggal sediakan duit je..
Yang pasti kalau nak makan lauk ikan sungai ada kedai makan kat sini yang best..


Ok.Bye

1 comment:

emieysandra said...

xepnah smpai ag :(

ehehe, tenkiyu cik hani, tunang bulan 3 hari tuu =)