Cerita Kawen: Alhamdulillah..Kami dah kawen

Assalamualaikum...



Alhamdulillah..Now I am a wife to someone.
Alhamdulillah semuanya SETTLE dengan izin ALLAH..

Aturcara:
  • 9 Feb 2013   = Majlis Nikah adik aku di Dungun Terengganu
  • 10 Feb 2013 = Majlis Akad Nikah aku, di Masjid Al-Muthafi Billah Shah, Kuala Terengganu.
  • 11 Feb 2013 = Majlis Bersanding Aku + Majlis Bertandang adik aku
  • 16 Feb 2013 = Majlis Bertandang Aku di Perak.


Sangat berbaloi sebab semua DIY aku menjadi.
Thanks kat sesiapa yang banyak tolong untuk DIY




“Allahumma Inni As-Aluka Min Khairiha, Wa A-’Uzubika Min Syarriha…”
(Ya Allah, Sesungguhnya Aku Memohon Dari Kebaikannya, Dan Lindungilah Aku Dari Kejahatannya…)


Time: Petang Majlis Bersanding
Pic taken by our photographer, Taqie
Location: Masjid Raja, Chendering Kuala Terengganu
Theme kami " Merah Hitam sebab aku nak songket..
Tapi kaler ni je yang available untuk size pakaian suami


 Majlis Bertandang di Perak

Gambar dari Photographer John belum dapat lagi
Theme kami: Biru kain sekolah menengah


Ok. sampai di sini sahaja.


Ok.Bye-Bye

3 comments:

ezy.fia said...

nk tgk gmbr baju kaler biru tu..
nk tgk nk tgk nk tgk..
hoho..

selamat berumah tngga ye sahabatku.. hehe

Nadia Johari said...

tahniah..semoga kekal dunia dan akhirat

Kuasai Minda said...

KM doakan cik hani (puan hani) akan berbahagia selamanya, dimurahkan rezeki dan penuh keberkatan, tabah menghadapi cabaran dalam berumah tangga, dikurniakan cahayamata yang menyenangkan (10 orang cukup tak?!) dan bersama selamanya....