Home Organizing : DIY Sofa Cushion colorful

Assalamualaikum...


Entry sebelum ni mengenai baik pulih comforter hari tu menjadi rentetan untuk entry kali ni.
Lebihan kain comforter hari tu ada lagi, makanya aku buat bantal.

2,3 hari aku duk google size kusyen sofa yang standard. Akhir sekali aku decide nak buat size 18 inci X 18 inci. Kain untuk bantal aku guna warna sama dengan sarungnya.





Dah lama nak buat bantal-bantal kecik kat Sofa.
Sejak dari beli sofa dulu

Mak mertua bagi kekabu 6 kilogram. 
Jenuh nak siapkan bantal ni. 
Selain bantal ni, aku siapkan jugak item lain. Ada lagi lebih kurang 2kilogram balance kekabu.

Kekabu yang dapat ni belum proses lagi, memang sangat memenatkan!


Ok. Bye.
XoXo

5 comments:

Fizah said...

caiyokk cik hani!! comel kaler tu semua mcm eskem paddle pop!! =))

nurin khairi said...

pandai la awak menjahit. orang yang takde kesenian tangan macam saya ni tak mampu nak menjahit..

cik mah said...

Wah rajinnyer...go go go..l

ezy.fia said...

buatkan bntal kapel utk aku n suami pulak.. blh letak dlm kete.. comel gitu.. haha..
rajinla mu ni.. bgos2.. msti bangga suami mu dpt isteri serba boleh..

fazianbatrisyia said...

cantik. bantal kekabu best. sy penah tolong MIL buat biji kekabu. MIL beria2 nak buatkan bantal bby sy, takkan sy tgk aje.