Raya 2014 : Kerongsang Raya & Adik-adik balik asrama

Assalamualaikum...
Haiii..


Kat Perak, sempat shopping kerongsang jer untuk raya...
Cadangnya nak pakai baju hijau kan.... Tup-tup baju raya tak dapat guna.. Sedih
Sekarang kan fenomena kerongsang panjang ala mawar-fizo
RM5 sahaja.
Kat Mydin pun dah RM7.90 satu



HARI RAYA PERTAMA.

Tiada orang kat rumah mentua.
Semua raya umah sendiri, atau ada yang balik rumah mentua.
So, takde orang nak snap photo berdua.

HARI RAYA KEDUA

Kami masih tunggu semua adik beradik suami balik.
Sehari berkumpul dah ok.
Suami ajak balik Tganu hari raya kedua, tapi aku tangguhkan semata-mata tunggu semua adik beradik dia balik.

HARI RAYA KETIGA


Hari Raya ketiga balik Tganu. Nasib tak menyebelahi aku, sebab adik beradik aku ramai yang dah balik ke rumah mentua masing-masing.
Takpe. Jumpa nanti di KL.

Jauhnya nak balik Ganu.
Jumpa Sawah

Jumpa Gunung

Jumpa Highway Panjang

Tadaa.. Sampai Ganu..
Ni gambar raya ke4.
Gambar first kami tahun ni.

Tahun ni semua macam lambat jer..

Hari ke-6 (sabtu) dah hantar adik-adik balik asrama masing-masing

Hantar ke MRSM Besut untuk adik bongsu Apik.



Semua nya petite untuk adik beradik dan mak aku..
Rendah sekali tentunya aku la. Redha




Pasti hatinya sayu..

Kemudian ke MRSM Batu Rakit


Antar adik perempuan, Aima 
Tingkatan 5.r


Gigih mintak roomate dia snap photo..
Roomate dia sangat humble dan sangat baik
Dan sangat cerdik oooo..




Ok. Bye..
Ni jer cite raya..

Weekend ni nak jemput geng bas sekolah suami ke rumah..
E.K.S.A.I.T.E.D kekdahnya..

Ok. Bye

1 comment:

Rizziela said...

x dpt lagi nak tiru Mawar