Proses Rumah : Dapat duit KWSP.

Assalamualaikum...
Pe kaborrrr??


Proses Rumah : Dapat duit KWSP.

Urusan pengeluaran duit KWSP kami dulu just take time 10 days only.
Alhamdulillah dipermudahkan segalanya..

Dulu kami terhegeh-hegeh tunggu "Salary day" sebab nak guna duit untuk touch up rumah sikit.
Duit simpanan bank dan gaji sebelum ni memang dah habis kikis. D

Tup-tup pagi tu, ada mesej dari KWSP inform duit dah masuk akaun aku dan mintak aku checkkan. Terus aku online checking. Waahhhh.. mata terbeliak..Dalam bank ada amaun banyak.


Esoknya terus la pulangkan duit 3K kat adik aku. Dulu pinjam duit dia untuk deposit rumah.

Psst : Alhamdulillah. Cepat urusan ni. Aku doakan kalian pun dipermudahkan segala urusan. Amin. Tapi duit kalau dah dalam tangan, cepat jer habis. pelik aku..haha


Ok.Bye
XoXO

1 comment:

PetakBunga said...

tgh fikir nk beli rumh juga ni..