Bunga telur lagi

Assalamualaikum... Hai Semua...


Adik aku nak kawen wei..
Terkejut plak aku bila mak aku cakap adik aku nak kawen.
Siap cakap nak tunang dalam 1-2 minggu ni
Bakal mak mertua dia nak datang bagi cincin.
Maklumlah sis dulu takde nak majlis bertunang.
Sarung cincin tunang pun 2 minit sebelum nikah.. huhuhu!
Depan tok kadi terus!

Mak mintak aku sponsor half doorgift & bunga telur 150pcs.
Dah 3 tahun tangan ni diam tanpa sebarang kraftangan bunga telur..
Sekarang nak kena start buat lagi..

Ini bunga telur majlis adik lelaki aku tahun 2016 dulu



Ni bunga telur yang aku sponsor untuk adik Ezy kawen dulu tahun 2015 


Ni bunga telur yang aku teringin nak buat.
Tapi tak reti dan tak tahu cara buat ni.
Patut ke aku g kedai pengantin dan selidik it?
Boleh pegang, tilik dan kaji. Hahaha


Majlis maybe bulan 2. InsyaAllah.
Ada lagi 4 months.
Sempat la aku terlentang, tertunggeng buat bunga telur ni.
Seminggu siap 15pcs pun dah ok.


Ok. Bye

7 comments:

Kaseh Kamila said...

Boleh beli 1pcs ke lps tu kaji..all the best..😀

ezy.fia said...

aina nk kawen ke?
nt jgn lupe jemput i ye! hehe

Sii Nurul said...

cantik bunga telur tu..
sy follow blog ini ya ^^

Ayu Rashid said...

hi hani... lamanya tak komen mengkomen kannn.. hani apa khabar?

Mia Liana said...

wahhh.. cantik...

jejalan sini dan follow...

Suhana Abidin said...

cantiknya bunga telur . tangan berseni nie buat apa pun menjadi , kalau tangan saya nie buat apa smua rosak . Hahaha

Azhafizah MN said...

tangan berseni buat apa mesti jadi cantik punya. cara dia macam ikat je tu lepas tu buat riben