Penutup Raya 2022

Assalamualaikum... Hai Semua...


Takde cite lain.. Citer hal beraya aje blog ni. Hahaha..
Tak de cite lain ke? Sendu aje.. Hik2..

Musim raya weekend memang pergi jemputan rumah terbuka aje la.
28hb hadir jemputan rumah kawan sekolah suami di Saujana Utama.
Kawan2 dorang pun dah jadi kawan aku.
Sebab selalu berkumpul dan melepak.
Sepatutnya 29hb ada rumah terbuka di Puncak Alam rumah abang aku.
Dorang cancel sebab bapa mentua koma di wad kena strok.
Rupanya tanggal 29hb tu jugak bapa mentua dia meninggal. innalilllahwainnalillahirojiun.
Semoga ditempatkan di kalangan yang beramal soleh. 

Bergambar mana sempat aje sebab semua dah nak balik time ni.


Selasa last Syawal.
HR buat jamuan untuk department dorang.
So dorang invite kami.
Last minit baru tahu ada jemputan raya.
Aku takde la berbaju raya.
Hari tu plak memang kebetulan naik moto aje g keje dengan suami.
Niat asal nk g lunch sama2 sambil gosip.
Bila dah dapat jemputan, terus la pegi sebab segan plak kalau tak pergi.
Macam sombong sangat ko jadi orang kan..hehehehe.

So, bergambar la sampai nak pitam.
Dalam geng HR ni ramai melayu.
So selalu la jumpa dalam surau.




Maka habisla episod raya blog aku ni untuk tahun 2022.
Tahun ni paling banyak rumah terbuka/jemputan.
Tahun ni sakan berbagi duit raya siap pecahkan tabung hello kity dan cari duit kertas sebab bank kat area opis aku limitkan sorang RM200 saja.

Semoga berjumpa lagi Syawal & Ramadan tahun depan. 

Ok. Bye
XoXO

No comments: