Misteri Rantai Emassss

Assalamualaikum... Hai Semua...


Tajuk mengundang kan?
Nampak misteri kan?
Takut tak??

Kesahnya hujung2 tahun macam ni, ramai la adik beradik aku yang balik kampung di Tganu.
Aku tak balik sebab banyak cuti habis untuk rawatan TTC aku ni.
Di kampung, adik ipar aku Si Halim ni jumpa rantai emas dalam bilik.
So semua pakat tanya la rantai sape dalam group family.

Tapi semua kata bukan mereka punya.
Sampaikan pukul 11 malam pun, mak aku masih call aku tanya rantai aku ke yang hilang ni..


Mula2 aku ingatkan orang tanya botol susu anak sape tertinggal kat kampung.
Eh, rupanya nak tanya pasal rantai emas ni.




Misteri sampai sekarang.
Masing2 kata bukan dorang punya.
Bukan yang anak2 kecik dorang punya.
Mak aku siap tanya tetamu yang pernah datang tido kat bilik tu. hahaha..

So, kekal la misteri sampai jumpa sape pemilik sebenarnya..



Ok.Bye
XoXO

2 comments:

Suria Amanda said...

alahaiii..rantai siapa la plak tu..simpan je la dulu

Mama Zharfan said...

fuhhh misteri sungguh tuuuuu