Cacat cela

Assalamualaikum... Hai Semua...



Hey Korang...
Ingat lagi tak mula-mula puasa dulu aku ada try nak buat baju raya sendiri.
Dah 15Ramadan ni, siap la baju raya aku.
Kalau ikutkan dalam seminggu dah siap.
Tapi aku takde getah sesuai untuk pinggang.
So masa balik Tganu, aku mintak getah pinggang dengan adik aku si tukang jahit tu.
Eh, dah kat rumah dia, depan mesin jahit terus la aku mintak dia jahitkan. 
So siap la.
Kiranya untuk satu set baju ni, hanya getah pinggang yang adik aku jahitkan. Selebihnya aku jahit.

Apa cacat celanya? :

1. Leher jadi sempat.
2. Poket tak berapa cantik.
3. Pinggang salah kira, so besar tapi aku adjust cangkuk pinggang.
4. Lengan sempit sebab basi besar.
Tu je la kot.
Semua cacat cela tu berpunca dari aku sendiri.
Maklumla belajar menjahit sendiri.

Kesimpulan lepas belajar menjahit sendiri?
S.U.S.A.H
Sumpah.
Better beli siap atau upah je la orang untuk keselesaan bila pakai. Hehehe.
Penat wei..
No wonder upah mahal.
Padan dengan kudrat tukang jahit.
Percayalah.

Ok. Bye
XoXO






No comments: