SPA9 and SPP

Assalamualaikum... Hai Semua...



Aku ni kerja swasta.
Lepas habis belajar, ada la apply SPA. Pastu g beberapa kali IV.
Tapi takde rezeki.
So aku kerja je swasta. Lama-lama duduk di swasta, lupa nak update SPA setiap tahun.
Bila ingat je baru update semula. Hehehe

Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA9)
SPA9 boleh click link ni

SPA ni cover semua jawatan di seluruh Malaysia.


Suruhanjaya Perkhidmatan Pendidikan
SPP boleh clink link ni
Manakala SPP pulak cover jawatan di sekolah.


Beberapa tahun lepas aku teringat nak update SPA, aku update pastu dapat panggilan IV bidang yang aku belajar dulu.
Tapi sebab dah lama tinggalkan, aku lupa la.. Hahaha
Tu yg IV pun sendu aje. Hahaha..


Ni tahun ni aku teringat nak update SPA lagi, tu yang aku update.

Doakan aku berjaya dapat kerja gov..
Nak merasa suasana orang2 berbaju batik di hari khamis. Hehehe..
Tapi tu la.. Usia la dah lewat.. Hehe


Ok. Bye
XoXO

2 comments:

Lydia Miza said...

good luck Han.moga ada rezeki awak

Mama Zharfan said...

moga2 ada rezeki utk u..aamiin