Cenderamata dari Langkawi

Assalamualaikum... Hai Semua...


Bunyi moto suami dari depan rumah, aku berlari gi serbu. Nampak tak, riang ria bini sendu ni terkinja-kinja bila dengar suami dah balik kerja. 😂

Suami bawak balik pemberian kawan dia yang baru balik dari holiday di Langkawi.

Wahhhhhh.. Orang tu dapat KWSP bawak bini gi Langkawi weiiiii..


Terima kasih kepada pemberi. Semoga makin murah rezeki


Isteri : Kita biler pulak nak gi Langkawi????

Pusing belakang.. Kosong..
Kedengaran suara air mencurah di bilik mandi. Ok fine..... 

Pssttt : Takpe.. Takpe.. Tunggu.. Nanti balik Tganu aku suruh pilot u-turn lajak ke Langkawi.. Hahaha


Ok. Bye
XoXO

5 comments:

ezy.fia said...

ku pon lama dh xg langkawi..
rs nk g berjalan je.. hahaha

Puan Hazel said...

Lama nau PH pun tak gi Langkawi... Jom 🤗

Ana Jingga said...

haha jauh gak nak u-turn Ganu ke Langkawi tu Timur ke Utara Han :)

anamizu said...

walaupun sendu ada jugak hasben tu ha.. takpe nti u-turn g lgkawi okay hehe

aizamia3 said...

Teringin nak ke sana tapi tak tahu bila.
Dapat cenderamata minyak gamat pun ai suka, banyak kegunaannya kan.. :)