berbelanja guna duit raya..menabung?? tak perlu..

Assalamualaikum...


Bersungguh Si bongsu Afik tuntut janji dia..
Sebelum ni aku janji nak bawak dia g Pasaraya dekat rumah ni..
Dia nak beli aiskrim dengan kon askrim tu..

Siang tu aku g kenduri kawan poli kat Ajil dengan member sekolah..
Balik kenduri sampai kat pintu umah terus Apik terkam ajak g kedai beli aiskrim yang aku janjikan nak beli tu..
Dalam hati dah bermonolog "Adik aku ni mesti ingat janji aku tu..alamakkk"

Tunggu la kakak ko mandi dulu woiii..
Bau bawang dahni..
Nak jugak aku merasa tepek bedak gi kedai..




Selamat Pengantin baru Sya.
Eh..pengantin dah salin kulit..


Takde adik lelaki kat rumah time tu...
Jalan kaki jawabnya kalau nak ke pasaraya tu..







Apik dan aiskrim yang dia kemaruk nak tu..
Selain tu, beli frakfurter, isi ketam, bebola ikan untuk bakar2 esok time raya ke -6... 

 "makcik..bungkus mee sup biasa dua..nak cepat.."



Ok. Bai

3 comments:

ezy.fia said...

mu g knduri sya ke?
g ngn sape yunk?

Han Hanni said...

aku g ng budok kg aku..
dia kenal sya kt UPM...

emieysandra said...

bestnyer apik, akak blnje mcm2 eh..ehehe
same la, adik2 sume lbih tgi dr emiey, pasrah je la =.='