Tak terlambat nak canang kesah raya kan?? Raya 2011

Assalamualaikum...


Hiiii u ollssss....
Sejak-sejak raya sunyi je blog aku ni...
Ntah-ntah dah berhantu sebab tinggalkan tanpa penghuni..
Apa khabar korang??? Banyak ke makan time raya ni??

Aku ni macam-macam benda berlaku masa raya ni...
Nak tahu?????

RAYA PERTAMA - 30Aug 2011
 

*tahun ni semua balik Terengganu..next year semua raya umah mak mertua masing-masing


Before and after raya..


Siap solat raya, bermula la misi salam mintak maaf dengan semua ahli keluarga...
Pastu bermulalah kesah sedih...
Adik aku Aina ni tak sehat sejak malam raya lagi..
Demam sikit + muntah-muntah..

So, kami ingatkan esoknya nanti dah sembuh..
Raya pertama tu kul 3 petang, keadaan dia makin teruk..
So bawak la ke hospital...
Masuk air 2 botol dan kena tahan wad...
So, aku tinggal jaga adik aku kat hospital..
Sampai malam la aku berjubah raya tu..




RAYA KEDUA - Hari Merdeka

Pagi tu masih kat hospital..
Adek aku pun makin sihat.. Dah gagah sikit nak bangun.
So, tengahari tu dah boleh discharge...
Petang tu aku join g beraya umah saudara sebelah mak..
Adik aku dengan family abang sulung tak join..

Wahh..seronok kali ni sebab tahun ni kan aku dah kerja..
Masing-masing tanya kerja mana...
Kerja mana??




HARI KETIGA- 1 Sept 2011
Berehat kat umahhhhh.... Sebab kepenatan...
Family abg no 2 aku balik ke Negeri Sembilan..
Abang sulung dah balik malam tadi...
Raya ketiga masing-masing dah balik umah mertua..
Tinggal la kami-kami  ni je... Geng tanpa mertua..
Geng bujang!



Psst: Best duk kampung!! Aci tak kalau taknak balik KL??

Selamat Hari Raya sekali lagi...

Ok. Bye

2 comments:

ezy.fia said...

aku adop mood lg ni nk cerita psl raye..
haha..
meriah family u.
taon ni family i xmeriah..
sobss

Han Hanni said...

tahun depan famili i pulak tak cukup korum...
huawwaaa