Entry kepenatan bershopping dengan adik-adik

Assalamualaikum...


Bahana shopping sampaikan terasa penat macam berjalan di padang pasir yang tandus...
Ala-ala bunga sakura di Gunung Sahara...
Tadi siang aku selaku kakak bawak la adik-adik ke Terengganu Trade Center (TTC)
Pastu melencong ke MYDIN sekali....

Rafiq, si bongsu tuntut baju raya dengan aku..
Sebab aku belikan jubah untuk adik perempuan yang lain..
So, dia rembat 2 baju, jeans dan selipar dengan aku...
Wahh..sakan ye apik tuntut bela..
Betul-betul perah..








Anak sedara aku (Danish) nak ikut.. Aku angkutla sekali..
Gigih plak dia berjalan..
Takpe.. ko dahaga ko minum ye danish..
Terliur Poksu dia tengok.. :)
Danish kepenatan sampai tido dalam kereta..
Ramainya orang kat bumi Terengganu ni
Semuanya kaya-kaya shopping sakan


Psst: Danish sangat baik masa shopping tadi...tak nanges2..tak buat perangai..tapi cian dia penat...


Ok. Bye

4 comments:

ezy.fia said...

mu mcm bwk ank2 g sopink raye je..
hehekk..
byk dop sopink???

Han Hanni said...

banyak jugak habis...

Bunga said...

amboi...suker..

tapi bunga tetap nak ucapkan selamat hari lahir dan merdeka..maaf zahir batin..

Kuasai Minda said...

Sukanya dapat gi shopping ramai2...
Apapun, selamat menyambut lebaran yang bakal tiba.
Mohon maaf andai KM ada tersilap kata sepanjang singgah dan memberi komen di sini....