Barang mekap untuk main mekap-mekap pagi raya

Assalamualaikum...
Hai.. Sihat??


Last week g Plaza Alam Sentral..
Cadangnya nak survey jubah untuk adik-adik.. Tapi harga boleh tahan wei....
Tak larat nak besooorkan butir mata aku ni sebab terkejut monyettt weiii..

So, kebetulan lalu watson, aku singgah la..

new BB cream from Maybelline
Compact powder SILKY GIRL



BB cream aku beli nak gantikan mousse foundation MAYBELLINE aku yang lama tu..
Wahh..mood raya sangat..
Oleh kerana ada compact powder baru so, aku pun buat la sedikit perubahan kat barang mekap yang lama..


1. Blusher SILKY GIRL aku yang pecah last month..
2. Bekas bedak yang baru je habis..
3. So, masukkan blusher tu dalam bekas tu..
4. Tadaaaa..dah siap...

So, blusher aku jadi lebih kurang macam ni la..
Blusher pecah, bedak pecah..hati diknonnnnn pun pecah..


BabAi2

5 comments:

-Sara- said...

kretip lok mu .. hhehe

Bunga said...

haha..bunga pun banyak kali cuai..ahahahaa

ezy.fia said...

aku nk try gop pkai bb cream..
org kate molep..
hehek..

mu mmg kreatif..
haha

Qaseh Dalia said...

blusher byk kali dah pecah hee

teratai said...

dulu pakai fundation,sekarang tukar ke B.B cream,rasa muka pun lebih licin!