Spek Baru..

Assalamualaikum...


Seronoknya bila orang kedai call suruh amik cinta hati aku ni...
Cepat-cepat aku g kedai tu kat pusat komersial Shah Alam... 

Sebenarnya cinta hati aku tu:

*
*
*
*
SPEK baru


Kisahnya pagi semalam aku bangun pagi nak masuk bilik la..(tido kat ruang tamu)
Tiba-tiba aku terpijak spek yang aku letak tepi tilam..
Mau tak belok spek aku..
Aku kan sehat bodi nya..prappppp terpijak..
Terus gila sekejap lepas tengok spek...

Aku beli spek baru harga RM180 je.. 
Waaww..teruja dengan SPEK RAYA ni.. hahaha...




Sebelah kiri pakai spek baru..
Sebelah kanan pakai spek lama.. 
Tak banyak beza pun design..
Yang penting kecik..dan comel..

Dari lepas SPM. memang fesyen aku spek kecik je..


psst: Taktau la esok opismate sedar tak i pakai  cermin mata baru..

Ok.Bai

2 comments:

ezy.fia said...

uit..
mane gmbo? adop ek?
xpe.. aku tgh bygkn mu pkai spek baru ni..
haha

Umie Nadhirah said...

a’ah, nak gambaq spec..