Dari 12 naik ke 14.. citt..bukan naik pangkat pun..

Assalamualaikum...
Apo kabo geng!



Dalam kul 11 pagi dapat email lagi boss.. Suruh pindah naik ke level 14 pulak..
Cittt...ingatkan dapat offer naik pangkat...hikhik..

Wahh..rupanya khabar angin yang diterima sebelum ni memang betul-betul..
Bukan cobaaann...
Maka 2 trip la aku angkut barang barang aku.
First angkut PC.
Second angkat barang-barang lain..
Nak sewa lori macam tak logik pulak kan...


Hello workstation Level 14..
Tempat baru means persekitaran baru..
Yeayy! dapat extra loker..
Boleh la curi-curi makan untuk baki puasa 2,3 hari ni..haha

But, geng TW dah berpecah laa...
3 orang kat sebelah sana.. 
6 orang lagi kat sebelah sini.. 
Macam perhubungan cinta yang retak pulak macam ni... 

Meja Salmi bukan kat sebelah aku lagi..
Meja Napi pulak duk sebelah aku kat level 14 ni
Kat Level ni semua senyap kat meja masing-masing..
Maklumla satu level dengan Senior opis ni..
Kalau boleh, nak tanya lunch kat mane pun nak guna skype..


Pasni kakak kepada Ezy akan transfer dari ganu ke KL (HQ).. satu level la dengan aku..

Bye-bye workstation level 12

Tiada lagi zaman takde keje..


Hari ni lambat g kerja..gara-gara kereta kembara wat hal..
Aku gigih tolak kereta pg tadi dengan Mat..
Si Chem jaga stereng.. aihhh!!!

Psst : Debar  tunggu result performance bonus esok.. Tak tau la dapat tak..

Ok. Bai

1 comment:

Bunga said...

insyAllah dapat..:0