Berhimpit macam sardin semata-mata nak g KFC

Assalamualaikum...
Hai semua...


Aku : Ida..jom...kata nk mintak aku teman g bank...
Ida : Jom ani...
Napi : Weh...nak ikut jugak...aku nk makan KFC..
Along: Along nak makan KFC gak..teringin..
Napi : Jom laaa..nak g naik pe?
Aku: Laaa... Kalu nak g ramai, baik ajak Fazar jugak..Kang bising pulak dia kite tinggalkan dia..
Along: Ok...Dah text Faza..dia cakap alright..

*
*
*
*

Faza: Nape tak ajak Rey..
Kami : Ok.. Kalu nak ajak kite ajak..
Faza: Muat je kereta..korang bukan besar-besar pun..

Maka, berhimpit-himpit la kami dalam kereta seramai 6 orang...
Macam sardin ayam brand.







Siap makan dan urusan bank, kami berEnam membuat onar di RHB bank...
Nak g check KWSP..

Sekarang aku makin malas nk update blog...Tak tahu kenapa..malas sangat..

Psst: Petanda orang lanjut usia kah???

Ok.Babai

2 comments:

Kuasai Minda said...

Kalau naik MPV memang tak terasa le setakat 6 orang tu, tapi kalau naik kereta memang terasa kesardinannya...

Han Hanni said...

yupss....thats right KM...
pasni kena angkat loan untuk MPV la..hikhik