Real steel & KAsut nian indah

Assalamualaikum...


Tgk sinopsis Real Steel macam best je..
Dan aku yakin cite ni mesti best..
Si Zaim Gombak budak opis aku cakap cite ni best...
So, weekend semalam cepat-cepat aku ajak member aku, Mat bawak aku tengok kat MBO, Klang..
Mat g kenduri dulu before amik aku bawak g tengok wayang...

Indah kan hidup ni bila dilayan hebat oleh kawan - kawan yang indah-indah belaka..







R.E.A.L. S.T.E.E.L
Cite ni pasal pertandingan robot la..
Kisah si anak yang dijaga sementara bawah jagaan bapak dia..
Pastu lama-lama timbul bibit-bibit kasih sayang pulak..
Ala-ala macam cite GamePlan la...




After that, g makan ABC kat Seksyen 2, Shah Alam...
Lama tak jejak sini...
Dulu time dengan Lia semester 6 selalu la lepak sini...
Zaman tengah nano kata orang Tganu...
Kali ni, aku makan Fruity ABC (RM3.50)






Member aku makan mee goreng sotong (RM4.80)
Kami bayangkan dapat mee yang ada goreng sekali dengan sotong yang hiris bulat2 tu..
Rupanya mee goreng + sambal sotong...




Bunga yang Mat curi kat kenduri member dia...
Dia memang ada sifat yang pelik ni..
Kalau g kenduri, sambar la kek ke, Anggur ke..
Best jugak boleh telan... Kenyang!

Kat MBO tadi, sempat sambar wedges baru..
RM40 okey la.. Buat-buat tinggi time berjalan gi kenduri..
Mlas nak gi Times Square cari kasut baru..







Balik umah sewa, Jasmeen tinggalkan kek cawan yang dia buat..
Sedap...
Macamane dia buat pun aku pelik.. Oven takde kat rumah ni..
Awok bakar kat mane?




Hey kura-kura yang comel..
Bakpe suka sangat main-main kat tilam aku..
Tindakan kamu membuatkan aku terjaga tido..
Bingkas bangun sebab terkejut..
Tak payah nk kejutkan subuh la..
Aku ABC hari ni...
Tahu pe ABC?
Allah Bagi Cuti la....


Ok. Bai

3 comments:

ezy.fia said...

phewiiitttt~ lawa wedges u.. hihikk..
i pon ade beli wedges gak.. kat tesco aritu.. 40 gak..
hee..

Shabby said...

amboiii... bli kasut bru.. mesti pkai g opis sok kan? :)

Han Hanni said...

ezy: hikhikhikk


shabby: dah pakai dah..hahaha