nuffnang

JANA DUIT

Khas untuk POPO yang indah..

Assalamualaikum...
Hai Semua .. Sihak belaka????


Awal bulan 11 tahun 2011, sibuk uruskan urusan meminang popo...
Aku just sign2 dokumen depan kadi je.. haha...

Nak pinang sesuatu yang berharga memang payah kan..
Dan sekarang terasa berbaloi laaa....
Tanggal 9hb11, termatrai la yang ape yang dipinang tu dah jadi milik aku...

Untuk Cik Popo:
Berbahagialah hidup dengan aku ye...



Alhamdulillah untuk rezeki kali ni..

Pssst: Aku jugak doa supaya kawan-kawan yang lain pun akan dapat pinang ape yang korang hajati ekkk...amin...


Ok. Babai

2 comments:

Kuasai Minda said...

Tahniah, cik Hani dah ada di popo rupanya...
Jaga le dia sebaiknya, sayangi dia, mandikan sentiasa, belai dan gosok, kalau dia sakit cepat-cepat bawa ke bengkel yang berdekatan...

ezy.fia said...

i pon syg popo..
haha