saje nak recall segala aktiviti kat tempat kerja ni..part 2

Assalamualaikum...
Hai semua oranggg!


Banyak sangat kot aktiviti aku kat tempat kerja ni sementara ada sisa masa ni... Sebabnya next week aku dah start kerja kat tempat baru plak... Sobsss.. Sayang pulak nak tinggal opis sekarang..

Ok, sepanjang bulan 10 dan 11 ni aktiviti aku dengan kawan-kawan :

Makan kat Sri Gombak dengan team department

Kali ni pergi berlima je sebab muat-muat kereta je.. Bukan MPV kan nak sumbat banyak-banyak macam sardin cap ayam tu... Ni first time aku g makan kat sane.. Tapi geng department lain pernah gi makan kat sini... Aku ada dengar depa tu bercerita...
Kat kedai dia banyak pilihan lauk (rambang mata).. Boleh jadi bingung nk pikir makan pe tengahari tu.










Makan MCD dengan geng opis..

Eh, asyik kerja makan je ko ni Hani... Patutla aku ni seperti tayar yang dipam-pam.. Time ni aku drive kereta bawak Kak nNra, Napi dan Rahmat design g MCD kat area Sri Gombak jugak.. Berani jugak aku drive sebab ada teman kat sisi... Takde la berdebor kencang dalam dada..










Jalan-jalan ke Tugu Negara 

Selepas suku abad hidup kat Mesia ni, baru la berkesempatan jejak kaki ke Tugu Negara... Melampau tak??? Time ni saje bawak Izat, Zaim dengan Sopi jalan-jalan naik kereta aku.. .Ijat dengan Sopi duk tuntut janji bila nak bawak dia naik kete... Aku tak tahu jalan ke sana, so mereka la guide kan...






Majlis sambutan besday staff quarter 3 dan 4..

Majlis ni buat sekali dengan senior opis ni.. Bab makan aku laju je.. Makan free kan. hehe... Depa buat makan-makan kat bilik meeting Level 14.. Ni untuk staf lahir bulan Jun - Dec.








Pagi ni Si Napi datang bawak buah tangan dari kampung dia..
Tanda nama yang anak buah dia buatkan..
Untuk kenangan.. Sebab Bulan Dec ni ramai yang habis training.. Aku pulak dah chow dulu ke company lain..

Psst : Semoga company baru pun best macam kat sini..

Ok. Bye

1 comment:

Ardini Humaira said...

teringinnya nak makan mc d.. gulpp :)