DIY : Baju PEPLUM biru berLACE

Assalamualaikum...
Hello prengggg !!


Aku ada sehelai PEPLUM biru yang beli sebelum ni.
Baju peplum biru ni RM25.
Kain tu pun RM25 dibeli berasingan
Nampak kosong je tanpa hiasan.

Peplum dan kain beli berasingan tapi bila pakai matching macam satu set.


Makanya aku buat DIY letak lace..
Ni lace dari projek kahwin aku dulu..
Aku beli RM10-15/ Untuk 1.5 meter.
Ada banyak lace dan patch lace dapat gunting dari kain lace ni..


Untuk lengan aku letak sekeliling.
Mentang2 banyak lebih lace terus tak pikir nak berjimat cermat lace.



Dan aku letak sikit di area pinggang..
Bahagian depan sahaja..


Kemudian siapkan satu riben..
Pastu pening kepala nak tampal kat mana riben tu.
Tunggang Terbalik memikirkannya.
Di bahu kah?

Di depan kah?


Last sekali, aku decide nak letak belakang.
Siap


Ok.Bye
XoXO

3 comments:

NinaAz said...

Cantikkk. Cer pakai nk tgk

HanisLazimAndTheShaklee said...

cantik sgt!! serius!

ezy.fia said...

terlebih rajin dan terlebih kreatif dh kamu ni..
haha