nuffnang

JANA DUIT

Home Organizing : Multipurpose Shoes Rack jadi rak rempah

Assalamualaikum...


Bila sebut rak kasut mesti orang ingat kegunaannya mesti untuk letak kasut je..
Padahal kite boleh je jadi kreatif untuk letak benda lain jugak kan?

Aku beli rak ni dari  Mr. DIY....
Harga : RM9.50

Lapik dengan foam plastik sebelum letak barang 



Dapur Rumah Sewa.
Ala Kadar.


Ok. Bye
XoXO

7 comments:

ezy.fia said...

hewhew.. comel giler..
nt kalo aku duk umh sndiri blh buat cam ni..

insyaAllah ade rezeki mu nk beli umh nt.

JaJa_NoRLiza said...

kita sama...guna rak kasut beli kat diy...tp kat umah saya letak bwh sinki letak bakul bwg dan tutup periuk...hehee jimat..

-rumah sy takde KC- :)

cherry_ijau said...

kabinet dapur rumah sewa kami dah nak runtuh . tapi masih berdiri teguh . boleh tak mcm tu ?

ANAK MAMA SAYANG said...

Baru ada peluang jenguk blog cik hani..nice diy

Unknown said...

Wahhh. Kreatif2!!! Suka tengok.

Unknown said...

Wahhh. Kreatif2!!! Suka tengok.

Unknown said...

Wahhh. Kreatif2!!! Suka tengok.