Office Organizing : Kotak Alat tulis dalam loker office

Assalamualaikum...


Dalam office aku ada 9 orang (7 lelaki 2 perempuan)..
2 perempuan tu aku dan lady boss aku..
So teknikal seramai 5 orang selalu la menyelongkar loker aku..
Aku ni ibarat "ibu" yang selalu dicari kalau anak-anak nak apa-apa..kan???

Kejap - kejap buka loker aku amik stapler, amik highlighter, amik eraser..
Pad kotex taknak amik ke? huhu..

Sebelum ni semua barang tunggang terbalik dalam loker tu..
Makanya aku kemas la sebelum puasa hari tu..

Aku amik kotak je susun balik semua alat tulis.
Kotak tu aku rembat dari dalam stor..




Nampak la kemas sikit... Juruhh sikit kata orang Tganu..
Macam-macam aku sumbat dalam ni..
Semua ada..

Settled.. 
Pasni "anak-anak" nak apa-apa cari la sendiri dalam loker ni.. 
"Ibu" malas nak pedulik.. 

Aku jenis tak kesah orang nk menyelongkar loker aku ni..
Lantak situ la.. Bukan ada harta sangat pun...


Psst : Baru puasa beberapa hari dah pikir nak cuti raya bape hari.. haha..

Ok. Bye

7 comments:

Kamsiah yusoff said...

awak kemas..dia org selongkar..kemas..selongkar hehe..

. said...

rajin.

adventure mama said...

hehe rajin kemas...sy nye meja selerak jek selalu

JaJa_NoRLiza said...

kemas dan teratur...kategori alatulis di letakkan dalam 'rumah' masing2..senang nak carik..like!

ezy.fia said...

aku pnye loker pnoh ngn buku teks je.. hihik
atas meja aku letak drawer kecik.. susun alat tulis dlm 2..

Lyaa Suriany said...

kemas laaaa
lya nya bersepah sepah
hahaha

Mama Rocky! said...

like..proper sangat dik!