Home Organizing : Pelan Rumah Sewa Kami yang comel sebab kecik jer size nya..

Assalamualaikum...


Gigih aku wat pelan rumah ni guna Microsoft Excel.
Ni rumah sewa tau...
Bukan Rumah yang kami nak beli.



Yang nombor-nombor tu kalau nak tahu, legend dia ada kat bawah ni:
1. Tempat sidai kain
2. Drawer plastik
3. Meja solek
4. Open DIY drawer
5. DIY Rack Storage
6. Wordrobe Kain Giant
7. Cabinet barang + kasut
8. Rak kasut harian
9. Rak pinggan Giant

Setakat ni hanya inilah perabot dan kelengkapan yang kami ada..
Sebahagian harta aku ni adalah yang aku guna masa bujang dan separuh lagi yang beli 2nd hand punya perabot..

Rumah ni ada dua bilik sahaja.. Sebab owner dah renovate bilik no 3 (maybe bilik stor) menjadi ruang sambungan untuk dapur.

Ok.bye
XoXO

6 comments:

ezy.fia said...

comel dh 2..
biar kecik jnji kite selesa..
kuarters aku pon kecik..
=)

Miss Yani said...

aku lg xde umah

ANAK MAMA SAYANG said...

Rajinnya...

surihati said...

ok jer hani.. yang penting suami ada di sisi.. tu harta yang paling bernilai di dunia.. :)

NAS said...

Tak pe sket barang, senang kemas!

Unknown said...

sis,nape xpkai software floorplanner je.lagi senang sis,just register dlm tu lepatu boleh buat pelan lantai terus..try la..