Home Organizing : Fan flower a.k.a kipas kertas

Assalamualaikum...



Entry sebelum ni. kat sini ada cite pasal ubahsuai tempat penyimpanan fan flower kat storage aku bilik no 2 ni.
Sebelum ni niat nak beli storage box yang plastik, terbengkalai sekejap sebab harga masih mahal.
Aku tunggu ada sales baru beli. Bukan berkira tapi jimat. RM2-3 ringgit pun still duit tau.

Sebelum ni aku beli warna merah storage kecil hanyalah RM7.90 lepas diskaun. Kalau harga biasa dalam RM10 jugak la. Kali ni g tesco, nampak ada storage murah RM8.80 satu, ada roda. Size besar sikit dari sebelum ni. Terus aku rembat dua walaupun suami syorkan beli 4 je.

Aku pulak tunggu nak datang lagi, beli dua bijik je storage semata-mata nak ukur dulu muat ke tak nak susun kat storage nanti. Rupanya muat. Menyesal tak ikut cakap suami beli 4 terus.hehehe..

Pasni serbu lagi Tesco okay.



Daripada ni


Kepada ini
Simpan semua fan flower dalam ni.
Kecuali yang terlalu besar masih lagi letak dalam kotak jahit.

Sumbat semua
Yang besar susun elok, yang kecik sumbat je sebab nak muatkan ruang
Dalam ni jugak aku simpan sekali lantern paper yang aku beli dulu.






Dua kotak yang lama dulu simpan flower fan, 
boleh gunakan untuk kegunaan lain pulak
Kotak masih elok

Ok.Bye
XoXO

1 comment:

Fizah said...

sukalaa tgk fan flower ni...comel sgttt...:))