Balik Kampung CNY yang heaven gitu haaa!

Assalamualaikum...
Helloooo prengggggggg!!!



Hari Khamis, 30 January 2014

Hari khamis office aku bagi kebenaran kalau nak cuti, boleh gantikan OT untuk cover balik 8 jam yang aku amik cuti hari khamis ni.
So, teruslah aku grab peluang ni...
Pukul 7.30 pagi gerak balik Terengganu..
Sampai K.Terengganu pukul 2.30pm.
Settle makan dan solat zuhur, sempat la rest kejap sebelum ke MRSM Kuala Terengganu amik adik aku..

Bawak Mak dan Si Bongsu Apik sekali.
Otw balik singgah McD..
Ni first time aku bawak dorang ke McD.


With Aima.
Muka kami sama kan.
TAPI..Dia lagi cerdik!

With Mak
Muka kami sama.
TAPI..Dia lagi pandai masak.

Si bongsu.. Apik..
Belikan dia prosperity Burger.
Kesian dia pedas. Aku memang tak tahu burger ni pedas.
Aku ingatkan rasa macam GCB.
Kalau GCB memang sedap



Sebelum balik gigih ke kedai kasut belikan mereka kasut.
Sakan noh nak masuk sekolah baru nanti.
Sebenarnya carikan Apik kasut baru.
Dia boleh sambung sambung belajart ke MRSM Besut - Tingkatan 1


Laki den pun sibuk memilih



Hari Jumaat, 31 January 2014

Pagi jumaat yang indah, hanya bersantai di rumah. Petangnya plan nak keluar dengan dak Ezy ke Taman Syahbandar sebab ada pasar malam. Ada Thai Food Festival kat sana.


Hari Sabtu, 01 February 2014

Jalan-jalan ke Mydin dan pasar Tani je. Bawak adik-adik beli peralatan sekolah mereka. Macam-macam ragam.


Hari Ahad, 02 February 2014

Pagi Ahad packing barang Rafiq untuk ke MRSM Besut esok.
Petang Ahad hantar Aina balik IKBN dan Aima balik MSRM KT.
Semua masih belum puas bercuti dan liat nak balik asrama.
Takpe, paham. Pernah laluinya.







Hari Isnin, 03 February 2014

Bangun pagi dengan perasaan debar-debar. macam aku pulak yang masuk asrama.
Hari ni Rafiq akan ke MRSM Besut.
Hari ni jugak aku akan balik KL. Sedih.. Tak dapat hantar Rafiq ke MRSM..
Adik lelaki aku yang hantarkan memandangkan aku kena balik KL hari ni. 





Mak dah iron semua baju sekolah....
Mak risau minggu ni Orientasi takut si bongsu ni tak sempat iron baju.
 Super Mommy.  Semoga Allah memberkati Mok









Hari Selasa, 04 February 2014.

Kerja. Arghhhh..



Psst : Selamat belajar semua... Harap sangat kalau sampai ke akhir hayat kita sesama adik beradik ni takde gaduh-gaduh teruk...

Ok. Bye!

3 comments:

ezy.fia said...

pencil case 2 aku letak pen kaler2..
letak dlm mkmal..
mmg kene sgt dgn tema pink biru..
haha..
tenkiu dear..
=')

NinaAz said...

sakan sana sini yeaa. syoknyaa. hehe. kite duk rumah jea :(

MamaDaniel said...

tahniah ek..adik apik dapat masuk mrsm... teruskan usaha hingga ke menara gading.. :D