DIY : Tempahan Bedung & Barut Baby (Pink)

Assalamualaikum...
Hai Hai Haiiii....


Alahai..
Dapat tempahan barut dan bedung.
Nak tolak, kesian pulak kat customer.
Nanti jadi macam tolak rezeki pulak kan.
Bila pikirkan "MALAS".. Memang MALAS la kan...

Tak sampai hati pulak nak tolak.
InsyaAllah customer ni akan dapat anak perempuan, so si ibu tempah barut pink la dengan aku.
Kain dia dah bagi, just mintak jahitkan jer.

Asal ada masa terluang jer maraton la aku menjahit siang malam.
Al maklumlah slow sikit bab gunting menggunting, jahit menjahit. huhu

Aku tak ukur bape kain yang customer bagi.
Aku just boleh siapkan:
2 bedung bertopi. (satu double side, satu one side)
6 barut size S (16.5 inchi X 5.5 inchi)
2 barut size L (19 inchi X 6 inchi)

Ada lebihan kain aku hasilkan 3 kerongsang bunga untuk customer tu. Sebagai hadiah gitu la.


Barut Size S and L

Bedung One Side
Yang 3 segi atas tu tempat letak kepala baby

 tempat letak kepala baby

Tepi jahit biasa jer

Bedung Dua Side
Boleh dijadikan selimut baby jugak


Untuk bedung 2 side ni, dia punya hood boleh turn 2 side

Side satu lagi


Satu Bedung
Satu Barut Size S
Satu Barut Size L


Doakan semoga customer berpuas hati yer.


Ok. Bye
XoXO

5 comments:

Mrs.Asam Pedas said...

yunk pm hrga nt

Unknown said...

cutenya barut tue :-)

Nursaila Norman said...

pandai cik hani bt barut..saila xtau bila nak mula..huhuhu!

cik mah said...

Comeynyer..rajin..le wat bisnes lepas ni...

NabilaHasyim said...

comel la sangat. kemas ye hasil kerastangan. jelesnyee