nuffnang

JANA DUIT

Home Organizing : Lipat kain dan susun baju suami

Assalamualaikum...
Haiii ...


Dah nama pun wanita kan. Mana boleh lari dari "kain baju" ni kan..
Alhamdulillah. walaupun suami tak suka lipat kain, tapi boleh boleh diharapkan untuk menyusun pakaian dia dalam locker dia. Dah kurang satu kerja kite kalau dia sanggup membantu.

Time weekend kekasih hati kami adalah "baju-baju" dan "kain-kain"
Kalau bertangguh je, jawabnya baju lagi tinggi dari bumbung rumah yer.... hahaha!










Percayalah, 
Labelling sangat membantu suami aku untuk susun dan cari pakaian dia.


Entry Labelling Baju Suami Di sini .. 
Entry rombakan dan kemas loker baju Di sini

psst : Pasni patut beli almari bila dah pindah rumah baru. Wah??? rumah baru? tingggg!


Ok.Bye
XoXO

5 comments:

PetakBunga said...

kita semua main hanger

Lyaa Suriany said...

5S ni.
hehe
kite fail sikit bab lipat baju. serah kan pd suami yg pakar.haha.

Elya Roza said...

kemas nyee awak lipatt kain ...salam perkenalan :)

Asma said...

Alahai, rajin en suami membantu

cik mah said...

Bgus2...xdelah berkecah2 kain baj time nk mencari...kena ada labeling br sistematik kan...rajin cik hani..