Haul Kedai RM2 : Berbelanja RM42 di kedai RM2 Sungai Besar

Assalamualaikum..
Sihak belaka ke??


Bila balik Perak (rumah mertua), aku mesti ajak suami singgah ke kedai RM2 di Sungai Besar,Selangor.
Tak silap aku nama kedai tu OKN RM2.
Jom tengok hasil menyelam aku kat kedai tu


Tada...
Hasil RM42.



Beli botol besar yang putih tu untuk mayonis, kicap dan sos cili.
Sebab sekarang kami start guna sos cili dan mayonis saiz besar/refill pack. 
So senang nak isi...

3 botol kecil merah tu suami nak satu untuk letak minyak rantai motor dia.
So ada extra dua bijik lagi buat letak sos keropok...



Bekas ni biasa aku letak lauk basah macam ikan, daging, ayam.
Aku tambah lagi koleksi bekas ni.
Sebab nak letak sayur dalam peti senang.
Boleh letak jugak buah potong.

Selain tu biasanya aku guna jugak bekas ni untuk organise barang dalam bilik..
Contohnya ; letak barangan menjahit


Okey.. Ni plak permintaan suami.
Hasil dari rengekan suami nak benda ni.
Pengapit untuk angkat benda panas.

Suami nak angkat piring panas masa stim kat pengukus 




OK. Bye

5 comments:

ezy.fia said...

nt blk ganu borong kat kedai rm2 ganu plak ye..
hihi..
febret aku jgk kedai rm2..
sampaikan suami pening kepale nk lyn karenah isteri suke ke kedai rm2..
haha

fatin said...

suke perkataan 'tada' kat intro tu..so cute...

hehee..kedai rm2 nih bahaye kalau sy gi..nampak jer satu item rm2..jap lagi nak bayar.. terbang juge rm50...
sedap sume nak amik... ;)

Nita Hanita said...

Akak pun teruja juga ke kedai Rm 2 ni...hingga sanggup balik terengganu naik bas dengan anak2 sebab nak ke kedai eco 2....adik pun pening kepala sbb dia suka soping di Ikea...

Aty Fared said...

wah wah.. memang belambak ar barang dapat.. syiok betul.. :)

Aty Fared said...
This comment has been removed by the author.