Ayam bakar dan salad mayonis

Assalamualaikum...


Taknak makan nasi, so aku makan ayam bakar dengan salad mayonis je..

Resepi ayam bakar kaw-kaw :

1. Lengkus 1 inci
2. halia 1 inci
3. Kunyit - setengah inci
4. Bwang besar/b.merah
5. Bawang putih
6. Serai - 3 batang
7. Sos BBQ, Sos Tiram
8. Sos lada hitam- sikit je
9. Garam Gula
10. Lada besar sebijik

Salad Mayonis Malam tu :
1. Salad
2. Timun
3. Carrot
4. Mayonis

Siap. Senang,.




Makan.. pastu terasa lapar..
Masuk bilik, paksa tidur.

Ok. Bye
XoXo

4 comments:

ezy.fia said...

aku xleh nk diet tnpa nasi..
suami aku nk mkn nasi jgk..
bile die mkn nasi otomatik aku skli mkn nasi..
xkn nk masak nasi sikit je.. xpdn ngn periuk nasi beso gedabak..
jdnye ikot je selera suami..
suami ttp keding aku jgk yg gemok..
sobs

Unknown said...

nak diet jugak...tapi nasi xboleh tinggal T_T

IeRA said...

SAlam singgah..

Jika sudi, follow blog saya ye...tq

http://teratakcassia.blogspot.com/

NabilaHasyim said...

Cuba amek minuman yg bo Bakar lemak.
CTH, minuman yg ada limau kasturi/nipis. Atau air halia, BG kasi m'buang' byk kali dlm sehari, bru sng nk kurus.

Xda la nk diet, xmkn nasi. Asbab perut org kg kan, mesti nk nasi jgk...huhu (pengalaman sendiri nk kurus dolu2)