Menyelam dalam bundle : Sweater & Jaket RM5

Assalamualaikum...



Kali ni nak share yang aku dapat sepanjang menyelam dalam bundle untuk kategori jaket, sweater bagai tu...

Antaranya :
Jaket ala Kardigen Kotak Kotak
RM5
Beli kat Pasar Malam Meru
Yang menarik pasal baju ni baju ni design memang sempoi.


Baju sejuk takde kolar leher
RM5
Beli kat Pasar Malam Lupa katne..huhu
Baju ni memang takde leher.
Designer buat satu garisan tengah, jahit dan letak butang.

Time aku pakai masa study dulu, ada geng laki tanya mana dapat sweater macam ni
Rindu dia tu!

Jaket Office Versatile
RM5
Beli kat Pasar Malam Meru


Kardigen Simple
RM5
Beli kat Pasar Malam Seksyen 7, UiTM

Jaket Moto Bertopi
RM5
Beli di Bundle Rawang
Aku biasa pakai untuk naik moto/musim hujan

Jaket Kot Panglima Askar
RM5
Beli kat Pasar Malam Meru
Cutting ok, sesuai dengan orang setinggi (rendah) aku..huhu


Jaket Moto Hijau Askar Kotak-Kotak
RM5
Beli di Bundle Rawang
Aku biasa pakai untuk naik moto/musim hujan

Pilihan aku?
Urmmmm..
Aku suka yang ni :

*
*
*
*
*

Sebab dia comel dan bergaya kalau pakai.


Psst : kalau korang, korang minat yang mana?

Ok. Bye

1 comment:

ezy.fia said...

baju sjuk takde kolar sebijik mcm baju sejuk aku..
kaler je lain..
tp aku beli 15hinggit..
huhu