nuffnang

JANA DUIT

Alhamdulillah... mak ayah dah di tanah suci

Assalamualaikum...


Alhamdulillah..syukur..
Orang tua aku dah ke tanah suci mengerjakan umrah...
Belum ada rezeki nak buat haji. Orang tua lebih percayakan tabung haji untuk pakej haji.
Dan seperti yang sedia tahu, pakej haji melalui tabung haji sangat limited dan tunggu giliran...
Tahun lepas ada buat rayuan, tapi belum rezeki.

Kalau mereka setuju, try pergi haji guna pakej swasta je la nanti..
Untuk umrah ni, dorang pergi guna pakej swasta- andalusia...

Details:
  • Kos RM9800 seorang
  • Sebilik dua orang suami isteri untuk hotel.
  • Hotel dekat dengan masjidil haram.


Beg Andalusia dapat 3 biji seorang.
Beg sandang, beg kecil roda &beg besar roda


Jalan-jalan ke Setia City Mall.


02 Feb 2015.
Mak ayah berangkat ke Mekah
First transit ke Madinah then go to Mekah

Semua adik beradik hantar.
Kecuali abang no 3 kerja kat Terengganu
Adik no 5 kerja kat Gua Musang
Si bongsu kat MRSM Besut


Umrah dan haji adalah AIR MATA
Leleh air mata.

Lambaian mak.
First time naik flight.
First time ke Mekah

Eh.. Apa berlaku malam sebelum tu?

Cuci mata di Putrajaya..


3 orang anak perempuan mak ayah.


Semoga urusan mereka dipermudahkan dan dikurniakan kesihatan yang baik.
Amin.

Psst.. Suami pulak nak g outstation. Huwarghhhhh.

Ok.Bye

1 comment:

Ezy Loy said...

alhamdulillah..
semoga mak n ayh awk selamat pegi dan balik..
=)