DIY : Progress Bunga telur Purple Gold

Assalamualaikum...


Alhamdulillah.. Tempahan dah siap.
Tema GOLD- PURPLE..
Kenduri insyaalah bulan lima nanti.


Satu hari buat 10 batang bunga telur
InsyaAllah 10 hari siaplah 100 bunga telur.





Insyaalah.. Niat nak sponsor je bunga telur ni untuk opismate yang nak kahwin bulan 5 nanti.
Mungkin aku tak dapat pergi sebab balik Terengganu.

PENYAKITTTTTTTTTTTTT AKU SEKARANG.
Malas nak update dan jenguk blog,
Entry sebelum ni, ada yang aku awal-awal dah scheduled kan.
Tu yang nampak macam aku online setiap hari.

Masalah PC takde, malas nak guna tab.
Line Celcom slow macam siput patah kaki.
Nak g terminate je nanti..
Lagipun aku takde kontrak dengan celcom.
Anytime boleh matikan.

Psstt : Nak ucap bye-bye je.
Ntah bila akan masuk ruang ni lagi..
Deko dan repair rumah dah slow.. malas. duit. masa.

Ok. Ni betul-betul bye.
Byeeeeeee

2 comments:

ezy.fia said...

tQ hani utk bunge telur yg ohsem tu..

sila tukar pakai digi!

NabilaHasyim said...

Haa, celcom mmg mcm ciput...
Lega skg taman Nabilah dh pasang tiang tepon.
Skg guna streamyx.
Unifi, lmbt lg nk ada, huhu...