Koleksi HK : Jam HK comel & Patung HK dari Mei Tan

Assalamualaikum...


Entry kenang-kenangan.

Jam ni dah lama beli, sebelum kawen kalau tak silap (sekitar tahun 2012).
Siap suruh teknisen kat opis aku tukarkan bateri untuk jam ni sebab aku takde screwdriver kecik nak bedah hello kitty ni masa nak tukarkan bateri.



Dulu masa 2013, ada sorang opismate aku, Mei Tan.
Dia department lain, Aku department lain.
Oleh kerana kami saling memerlukan (saling berkerjasama dalam urusan kerja), makanya kami jadi rapat.

Dia hadiahkan hello kitty ni.
Patung dari MCD.
Dia tak guna, so bagi kat aku.
Dia kata dia letak dalam kereta, buat semak jer.

Dia bagi jugak mini book (buku kata-kata motivasi) kat aku.
Sampai sekarang aku simpan.

Psst : Ntah mana dia sekarang. Lost contact.





Ok. bye
XoXO

No comments: