nuffnang

JANA DUIT

Selamat Tahun Baru 2022.

Assalamualaikum... Hai Semua...


Selamat Tahun Baru 2022.

Lambat bersiaran.
Bizi je memanjang.

Tahun 2021 meninggalkan seribu kemanisan dan ada jugak berita kedukaan.

January - FIL meninggal. Kesihatan ayoh di Terengganu turun naik. Namun dah tak perlu pakai wayar kencing.
February - Adik perempuan yang kawen last year dapat anak sulung. Yeayyy.. Aku celebrate 8 years anniversary 
March - Balik kampung seminggu habiskan cuti. Berbaloi dengan turun naik balai polis katanya.
April - Lepas 2 tahun tak balik kampung MIL. balik jenguk rumah
May - Raya 2021 PKP di Selangor
Jun - Vaksin mak ayoh & MIL
July - Takde apa. Padan duk shopping Sales 7.7 jer. hehehe
Ogos - Banyak aktiviti DIY di rumah & repair apa yang patut. Aku settle vaskin
Sept - My besday & aktiviti di rumah abang
Okt - Balik kampung
Nov - Suami menjalani pembedahan di Columbia Asia & mak dan abang di kampung kena covid. Alhamdulillah semua selamat. Besday hubby ala kadar.
Dec - Banjir besar di beberapa negeri.

Selamat Tinggal 2021.
Selamat Datang 2022

5 comments:

Mama Zharfan said...

happy new year!

norhidana said...

moga tahun ini lebih banyak kenangan yang indah ya

mama tisya said...

happy new year 2022

ezy.fia said...

happy new year cik hani!
semoga yg baik2 je utk kita tahun 2022 ni..

Azhafizah MN said...

Selamat tahun baru 2022.
Semoga tahun 2022 banyak yang lebih indah.