Menang Games Event CNY company

Assalamualaikum... Hai Semua...


CNY tahun ni merasa la aku join geng2 HQ sebab aku dah pindah naik ke HQ.
Tahun lepas CNY, aku masih di opis lama.
Geng2 HQ meriah sebab setiap perayaan ada je decoration & makan2..
Aku pun apa lagi, join sekali la makan-makan.
We also have a symbolic simple LOU SANG session together before makan2..

Ada Fun Games jugak masa event ni, which is categories :
1. Individual
2. Grouping.

Untuk invidiual, setiap peserta kena gunting gambar yang diprint atas kertas.
Sape cepat dan teliti hasilnya dikira pemenang.
Teka aku dapat no berapa?
No 4.
Nasib baik la dia kira pemenang sehingga no 5.. So aku dapat la hadiah angpau.


Jadik la buat raso-raso.



Untuk grouping, setiap team kena hasilkan lantern daripada set lantern yang company sediakan. Alaaa.. macam kau beli lantern dalam plastik, buka pastu kena cantumkan jadikan lantern. Aku join team finance. Aku sorang Malay, 3 lagi chinese lady. Aku ni takut2 kalau sebab aku tak reti pasang lantern team aku boleh kalah. Eh, rupanya dorang pun semua first time nak buat lantern ni. Hehehe..
Aku tengok group lain dah nampak bentuk lantern..
Team aku ni masih lagi duk cantum-mengantum.. Terkial-kial dan gigih la aku buat dengan team..
Ehhhhh.. tiba2 group kami yang siap dulu... Siap ada masa untuk touch up lagi..
Yeayyy.. Menang No 1... Dan dapat box of chocolate.



Sources : Photo from Google
Lantern macam ni kami buat.



Lepas bahagi-bahagi dengan team, dapat la ini.
Boleh la buat kunyah2 dalam kete


Happy CNY geng!
Happy Holidaysssssss.
Have Fun yaaa..
Tak sabar nak tunggu mok ayoh aku dan adik beradik datang dari Tganu sabtu ni..
Berkumpul di Homestay.
And ada majlis kawen abang aku..
Yeayyy.. Cant wait.


Ok. Bye
XoXO

7 comments:

Mama Zharfan said...

enjoy ur holidayyy

Afzan said...

Kreatif Hani buat lantern tu.Cantik!
Saya datang berbalas kunjungan...salam kenal ;)

AzianKhalil said...

Tahniah & enjoy holiday

Ujie Othman said...

Hujung minggu yang bermakna sungguh. Moga lancar urusan majlis kahwinnya.

Azian Elias said...

best tuuu. dapat angpau

ShirVen said...

best lah pii dept baru. ejy yr holiday

mummy_ayu said...

kreatif la tu..cantiks..
congrats!!